13:41 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت های دانش بنیان

خبر خوش عضو شورای عالی بورس با اعلام راه اندازی تابلوی جدید در فرابورس
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اعلام رویدادی خوش از برنامه راه اندازی تابلوی جدید فرابورس با نام بازار هدف و برای پذیرش شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها خبر داد .
بخش کشاورزی بدون اتکا به یارانه ها به بخشی اقتصادی تبدیل شود
نماد برتر- پنجمین جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید با موضوع چالش‌های تولید در بخش کشاورزی صبح امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
 تولید واکسن نوترکیب کرونا در سال آینده/واکسنی برای پیشگیری از کووید ۱۹ و سرخک
نماد برتر- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با استفاده از سنتز ویروس کرونا و انتقال آن به ویروس سرخک نسل جدیدی از واکسن کرونا را تولید کردند که در فاز حیوانی قرار دارد و امیدوارند تا اوایل سال آینده به تولید انبوه برسد.
"فولاد" تا سال ۱۴۰۴ با طرح تحول دیجیتال کارخانۀ هوشمند جهان می شود
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه رونمایی از طرح تحول دیجیتال را تولد دوبارۀ این شرکت دانست و گفت: طبق برنامه "فولاد" تا سال ۱۴۰۴ به عنوان کارخانۀ هوشمند در جهان شناخته خواهد شد.
حدود ۱۲ درصد گاز کشور در پالایشگاه فجر جم تولید می‌شود
نماد برتر- به گفته‌ی مدیرعامل پایشگاه فجر جم ۱۰ تا ۱۲ درصد گاز کشور در این پالایشگاه تولید می‌شود.
تصمیم مجلس برای حمایت از شرکتهای بورسی و غیربورسی تولیدکننده ماشین آلات
نماد برتر- با هدف جلوگیری از خروج سالانه ۴ میلیارد دلار اعلام شد:
گاهی دارو بیش از حد نوشته و خریداری می شود/۴۰ درصد مواد غذایی ما تلف می شوند
نماد برتر- رییس جمهور با بیان اینکه در بخش دارو و مواد غذایی باید به سمت خوب مصرف کردن حرکت کنیم، گفت: گاهی دارو بیش از حد در نسخه نوشته شده و خریداری می شوند و در منازل مانده و مصرف نمی شوند. ۴۰ درصد مواد غذایی ما به دلیل بد مصرف کردن، تولید غیر دقیق یا در اختیار نداشتن زنجیره صنایع غذایی تلف می شود.
ایده‌های نوآورانه صنعت غذایی مورد حمایت قرار می‌گیرند
نماد برتر- معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با راه اندازی نخستین مرکز نوآوری تخصصی صنعت غذا، فراخوانی را برای جذب ایده‌های نوآورانه و فناورانه منتشر کرد.
سهم دو هزار نفری استان مرکزی از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی
نماد برتر- رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: در استان مرکزی دو هزار نفر می توانند با ثبت نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از مزایای این طرح بهره مند شوند.
تلاش حوزه پدافند سایبری برای تسهیل اعطای مجوز به دانش بنیان‌ها
نماد برتر- جانشین قرارگاه پدافند سایبری با اشاره به اینکه در سال های گذشته در برخی از زمینه های پدافند سایبری ما نیاز کشور را از خارج تامین می کردیم، گفت: سعی می‌کنیم پراکندگی‌هایی که در کشور در عرصه اعطای مجوز و تایید محصولات این حوزه وجود دارد را به حداقل برسانیم تا شرکت‌ها بتوانند با امیدواری هر چه بیشتر وارد این عرصه شوند.
 کمر کشاورزان زیر پرداخت قسط خرید کود شیمیایی خم شده است
نماد برتر- نماینده نیشابور از افزایش قیمت کود شیمیایی انتقاد کرد و گفت: کمر کشاورزان زیر بار پرداخت قسط خرید کود و سم غیر استاندارد خم شده است.
همکاری جهاد دانشگاهی با سازمان منطقه آزاد قشم
نماد برتر- تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین جهاددانشگاهی و سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قشم ظهر امروز در سالن همایش‌های دفتر مرکزی جهاددانشگاهی منعقد شد.
مقیمی: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می کنیم
نماد برتر- مقیمی: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می کنیم
محدودیتی برای سرمایه‌گذاری هیچ کشوری در جزایر کشورمان  نداریم
نماد برتر- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه محدودیتی برای سرمایه‌گذاری هیچ کشوری در جزایر کشورمان نداریم، گفت: قرارداد مشترک ایران و چین یک اتفاق بزرگ برای اقتصاد کشور است.
برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره ارزش افزوده معدن بور قره آغاج / بهره گیری از ظرفیت بازار سرمایه در سال جهش تولید
نماد برتر- مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد ؛ برنامه ریزی برای انتقال سهام این شرکت به بازار بالاتر و بررسی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه شرکت های دانش بنیان و همچنین تکمیل زنجیره ارزش افزوده محصول معدن بورقره آغاج را از جمله اقدامات مهم شرکت در سالجاری عنوان کرد.